ebruk1994 Merhaba herkese Sağ kasığımda 3 gündür yürütmeyecek derecede ağrım var arada geçiyor hiç birşey yokmuş gibi ama bir tuttuğu zaman ağlatıyor gerçekten 16 haftalığız varmı benim gibi olan☹️
ebruk1994 hilal-zengin benim otururken veya yatarken birşeyim yok ama ayaktayken çok acıyor doktora gittim birşey de gözükmedi anlayamadık😒
Dlr48 Benimde oldu enfeksıyonm varmıs ama tam oleak agrının sebebı emf kaymaklımınbılemedılwr sonuc ıtıbarı ıle antıbyotık ıctıkce ve bol bol su ıcerek azaldı