Merhaba kizlar ben 30 haftalik gebeyim ozel hastanede dogum yapacaktim kontrollerim hep ozelde oldu taki bugune kadar doktorum bi anda dogum fiyatini yukseltti ve malesef o kadar butcem yok yarin sabah izmir yesilyurt devlet hastanesine gidicem mecburen kadin dogum doktorlariyla gorusucem tek istedigim odamda rahat olmak acaba ozel oda tutabiliyormuyuz acaba ucretli olarak tek kisinin kalabildigi sezeryan olucam bu arada