1blgn1 Selam kızlar. Doğum yapalı 1 ay oldu. 2. doğumum bu arada. Allah sizi inandırsın sanki acemiyim ilk doğumum. İlk çocugumu da emzirmiştim. Çok şükür şimdi de emziriyorum ama memeler yumuşadı. Şişkinlik sancı olmuyor. Kontrol ediyorum sütüm var hatta şüpheye düşüp sağıyorum da ama az gibi sanki😒 Oğlumu emzirirken daha dolgundu olurdu neden bu kez böyle oldu var mı benim gibi olan aranızda miniğim doyuyordur inşallah🥺
Gonul_enes 1blgn1 olmaz miii ben varim, ilk bebemde bi kac saat emzirmeyince kitle olusurdu 2.bebemde azaldi sutum yaridan yariya, 3.bebemde yok denecej kadar az 10 20 30 cc anca saginca… ne yaptimsa olmadi ne yesimse hep ayni, sut bence azaliyor
rengarenkduduv 1blgn1 Memelerin yumuşak olması sütünüz olmadığı anlamına gelmiyor. Eğer bebeğinizi kaka ve çiş durumu normalse bu onun doyduğu anlamına gelir.
Gonul_enes 1blgn1 bende cok uzgunum valaaa 3.cu cocum yuzde 80 90 mamayla besleniuor, ha bu sorun degil benim icin cunki ben diger bebelerime de verdim ilk 6 ay..mama vermeye gocunmuyorum lakinbunca seye sutum niye artmaz ona takigim