babyhapyy_12 Ümraniye santral de Erbil Çakar var aşırı memnun kaldım canım ben🥰çok bilgili ve de ilgili biri kendisi🥰 eşinle beraber giriyorsun içeri her anı birlikte yaşıyorsunuz 🥰 CD vermiyor fakat renkliye geçtiğinde video çekmenize izin veriyor Erbil bey, raporu da muayene sonunda size teslim ediyor🥰 hatta benim oğlum yüzünü göstermemekte ısrar etti diretti 😅 ama Erbil bey de inat etti göreceğiz diye sağolsun uğraştı ve sonunda aldık yüzünün fotoğrafını🥰 çok detaylı inceliyor önce olması gereken ölçümleri daha sonra bebeğin ölçümlerini söyleyerek sizi bilgilendiriyor 🥰 ben toplamda 50 dk içeride kaldım o kadar söyleyeyim🥰 fiyatı da gayet uygun ben gittiğimde 320 nakit 380 karttı şu an 380 nakit 420 kart.