Minigin_annesi0 kuzum benim de balkonum ne büyük ne küçük ama maalesef ki kapalı değil 😕 normalde çocuk odamda oturuyorduk günlük eşim ile mecburen koridora seriyordum, ama nefret ediyordum sermekten biri gelse nasıl olcak nasıl kaldırcam diye. Salona sermek asla istemiyordum salonum biraz geniş ister istemez çamaşırlardan toz mu diyeyim ne dökülüyor ya ondan nefret ettiğim için sermiyordum. Şimdi dedik salonda oturalım birazda çocuk odama yani orasını günlük yapmıştım oraya seriyorum şuan o kadar rahat oluyor ki peteğim açık odam ne çok küçük ne çok büyük normal yani büyük bir rahatlık oldu bana biri gelince de çekerim kapımı kafam rahat olur. Ama bir kurutma makinası her eve şart 😕 birde bu arada canım en fazla 2 günde kuruyor çok şükür