Ben ilk aylarda böyleydim normalde ağlasam bile sessiz ağlarım ama hamile kaldıktan sonra hıçkıra hıçkıra sesli ağlıyordum durduramiyordum kendimi çok alingandim şuan 30 haftanın içindeyim bu ara yine aynı hassasiyet başladı ama hormonlardan oluyormuş normal yani yasadigimiz duygu değişimleri