Senahos Merhaba kızlar bebeğim 25+4 haftalık.zaten su azlığı problemim vardı dün gece suyum geldi hastanede yatışım yapıldı ara ara yine geliyor.böyle durum yaşayıp düzelip doğum yapmadan evine dönen var mı? Çok korkuyorum tecrübeleriniz varsa benimle paylaşın nolur ve dua istiyorum bebeğim için
Seas Senahos hiç bilgim yok ama inşş sıkıntı yaşamazsınız, her sey yoluna girer sağ salim alırsınız bebişinizi kucağınıza inşş 🙏🏻
Bebiscann Senahos bilgim yok kuzum inşallah sağ salim kucağına alırsın bebişini rabbim korusun sizi inşallah 🙏🙏
2405Sm Senahos canım inşaallah doğmadan eve gidersin eğer doğarsa da sağ Salim kucağına alırsın dualarım seninle
Mermaid-AA Senahos Allah şifalar kolaylıklar versin evladınızı size bağışlasın inşallah her şey gönlünüzce olsun🌸🤲🏻
Minikmucizemm24 Rabbim yar ve yardımcınız olsun, sağlıkla atlatin inşallah, Meryem suresi açın okuyun dinleyin şifa olur inşallah
daylin1 Senahos sizin için Meryem suresi açtım 🙏Rabbim bebeğinizi size bağışlasın insllh ,hayrla atlatin 😔🥺
Birkedibirbebek Senahos bebegimedairhersey_1 instagramdan bakabilirsin onun da suyu azaldı geliyordu ve 30 lara kadar gelip sağlıklı doğum yaptı☺️
Emineikiz İkizlere hamileydim bende 21+3te suyum geldi acılmam oldu hastaneye yattım. Bir bebegimi kaybettim şu an digeri karnımda bekliyoruz hastanede 16 gündür hastanedeyim 😔