Nurcanpehlivan Merhaba! Kızlar kafam çok karışık hamile miyim değil miyim beş gündür regl günüm geçiyor dün gece test yaptım pozitif çıktı bugün akşam üzeri bir daha yaptım yine çift çizgi sağlık ocağına kan verdim sonuç yarın çıkacak sizce hamile miyim bu arada 6 ay önce 37+4 günlük bebeğimi karnımda kaybettim o melek oldu 😢 resim atmayı bilmiyorum malesef testimin resmini atamadım ama iki testte yanlış çakabilir mi acaba 🌸
Bebiscann Nurcanpehlivan ikiside yanlış çıkmaz bence kuzum hamilesin bence kuzum rabbim inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım benim 🙏🙏🙏❤️❤️❤️🤗
Funday35 Nurcanpehlivan İkisi de yanlış olamaz hayırlısı olsun ya inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻☺️
Seas Nurcanpehlivan iki testte yanlış çıkmaz büyük olasılıkla hamilesiniz.. sağlıkla kucağınıza alırsınız inşşş 🙏🏻
Gulsurmeli Nurcanpehlivan Buradan yükleyebilirsiniz. Başınız sağolsun, inşallah hamilesinizdir. 🤍 https://imgyukle.com/ sitesine girip buraya yükleyip, buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın foruma yapıştırın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.🌸
Leylaelisa Hassas bi soru olmassa neden kaybettinizz bebeginizi üzüldüm. Umarim Allah kucağını doldurur hamilesindir inşallah sağlıcakla alırsın kucağına
Bebiscann Nurcanpehlivan canım nasibi yokmuş dünyada rabbim bir daha yaşatmasın yer şerde bir hayır vardır kuzum hiç üzülme rabbim her şeyin en iyisini bilir, benimde 5 aylık ölmüştü, seni azda olsa anlıyorum kuzum, bu bebeğin sağlıkla gelecek inanıyorum buna
Minigin_annesi0 Nurcanpehlivan tabi ki canım gününde geçmiş daha ne olsun inşallah sağlıklı bi gebelik geçirirsin💕