Seymaa30 Arkadaşlar merhaba ilden ile vekalet verme nasıl oluyor bilginiz var mı?sorucak kimsem yok bilgisi olmadığından belki burdan yardımcı olan arkadaşlar çıkar diye buraya bir danışıyım dedim😊
Cokistersengelerbence Seymaa30 Seymaa30 merhaba biz evlenirken nikah işlemleri için eşime vekalet vermiştim. Notere gidiyorsunuz hangi konuda vekalet vermek istiyorsanız söylüyorsunuz. Vekalet vereceğiniz kişinin adı soyadı kimlik numarası vs isteniyor. Sonrasında ücreti alınıyor. Vekaletnameyi de karşı tarafa kargo ile gönderiyorsunuz. Bildiğim kadarıyla ıslak imzalı kağıt olması lazım. Taratıp ya da faks ile gönderemiyorsunuz.