Quen Kızlar 2 gun önce sezeryan oldum yarın 3 gün bol bol yürüdüm sdce sıvı tükettim ama gazimı çıkaramadım sonra doktor lavman yapılım dedi onuda yaptik ama yine gazimı çıkaramadım. Ne yapmam gerek bilen başına gelen varmi
Gizemcetinn Quen allah yaedımcın olsun ertesi gün çıkardım brn ama anestezi etkisi geçince bi yürümeye başladım ertesi güne kadar hiç yatmadım korkudan. Çok zor rabbim yardımcın olsun
gulsonmez27 Quen canım bi gebe yazmıştı nescafe tüketmiş ve anestezinin etkisini öyle atmıştı..Annemin son doğumunda benim yaşım 14 tu hatırlıyorum da hemşire komşumuz yeşil çay önermişti annem çok rahatladım o zaman demişti..Benim tavsiyem de sakız çiğnemen yönünde..
eusl Quen canım probiyotik kullan rezene limon bal karışımı çaylar yap iç içine de azcık zencefil ister taze ister kuru sonuç alırsın
Quen Deniz2961 evet bugün ikinci gün yarina kadar çıkartmam lazim yoksa hastanede kalırım diye korkuyorum
gulsonmez27 Bi de bağırsakların hareketlensin diye saat yönünde masaj yapmaya çalış.Muhtemelen karnın şuan taş gibi olmuştur gaz sancısından.Hafif bastırarak masaj dene gaz en azından çıkışa doğru ilerlesin
Gonul_enes Quen lavman yapinca bende oyle gaz yapmadim, ama azda olsa buyuk abdestimi yapmistim ondam oturu ciktim ben ertesi gun
KubraKocakaplan Benim ilk sezeryanımda sadece nescafe verdiler diğer gün beklediler 4 e kadar çıkamayınca müsil verdiler tuvaletten çıkamamıştım resmen Allah yardımcın olsun