meri9988 Arkadaşlar 6 haftalik olduk bulantim bas agrilarim başladı kokulara karsi cok kötü oldum nr zamana kadara boyle olucsj
burcumm0626 Bana doktorum 12. Haftadan sonra yavas yavaş azalmaya baslar demisti suan 12+4 haftalığım hala devam ediyor ama genel olarak 13-14 de son buluyormuş sanırım
Zynp-kck Bende daha 7+2 deyım benımde mıde bulantılarım fazlasıyla ılk genelıgımde 4 aylıkken son bulmuştu bu ne zaman bıtecek bende çok merak edıyorum 🧐🤔