Yilmazz
Merhaba kızlar 38. haftadayım ama karnım hâlâ olduğu yerde aşağı dogru hic inmedi normalmi sizce
Sinem52
Bende 39. Haftadayim benimde hala yukarda ne zaman iner acaba 😕
Birkelebek
Benim de inmemisti 40+3te dogdu ve dogum aninda indi ona bakarak anlayamayiz diyorlardi dogruymus :)