hanifeucar29 Kızlar meraba mide yanmasina ne iyi gelir kacinci haftada basladi mide yanmasi basladi sizdede 21 haftalikken basladi bnde dayanılmaz halde😒
annenadorella hanifeucar29 benim 6 da başlamıştı soğuk süt içebiliyorsaniz için pastörize edilmiş olsun salatalık da iyi geliyor yağlı baharatli şeylerden uzak durun
Sultannbstrk hanifeucar29 bana tek iyi gelen ılık süttü nasıl oluyorsa hemen geçiriyordu ve hala daha öyle
Ccgdm hanifeucar29 Bende hamileliğimin başından beri yaşıyorum bu sorunu şuan 27 haftalıgim şiddetli bir şekilde devam ediyor gaviscon şurup içiyorum
Morprenses hanifeucar29 bana süt iyi geliyor veya yemekle yoğurt tüketmek. Doktor rennie duo vermişti ama süt sayesinde çok kullanmadım
Elif_alya Bende bugün doktorumla görüştüm mide yanması hakkında sabah aç karınla lansor icebilirsin demişti gaviscon hiç iyi gelmiyor bana