Ya kızlar dun bacak ağrısı için post açmıştım bugunde sirt agrisi :( asiri agrm var yaa cidden normal mi bu sirtm belim felakt durumda normalde belim de fıtık var kilo da cok aldm acaba ondan mi sbaahtna beri yataktan cikamdm aglcm daha smdiden böyleyse ben 30lar da naparm:(