Bernako ben daha yeniyim aslında Temmuz da nasipse doğum çok çok erken benim için ama takip ede ede almak istiyorum ne kadar kar edersem o kadar iyi mantığındayım toplu olunca daha çok ödüyoruz o an indirim olmuyor vs inşallah iner de siz de faydalanırsınız