Kizlar Allah nasip ederse sezeryanla dogum yapmak istiyorum.Ama sezeryandan sonra ilk ayaga kalkistaki agri degilde bu bir haftaya yakin suren baş agrisi cok kotuymus.Bunun olmamasi icin tavsiye edeceginiz bisey var mi? Sezeryan olan annelerimiz sizlerde baş agrisi cektiniz mi ? Cektiyseniz nasik gecirdiniz 😶😶😶