Esay_50 hastaneye bağlı ilk gebeliğimde şehir hastanesinde bir aç bir de glukozu içtikten bir saat sonra kan verdim bu defa özel hastanede sadece kan değerlerim için açken verdim parmaktan şeker cihazıla açken ilk ölçüm yapıldı sonra glukozu içip bir saat sonra tekrar parmaktan ölçüm yapıldı bir saat sonrasında tekrar ölçüm yapıldı yani hiç kan vermedim