Sevimlianne_adayi 3 gündür sürekli akıntım geliyor duphastson kullanıyorum ondandır diye ama ben bir test yapayım dedim yaptım silik çizgi çıktı ilk 5 dk içerisinde 10 dk falan iyicene göründü 10 Aralık gece 00.00 da vurdum bugün 9 gün oldu Sizce iğne etkisi midir
Powergirls Sevimlianne_adayi iğneden canim bende de çıkardı hep biraz belirgin olması laziim bebek için
hamisanne_63 Sevimlianne_adayi cok hafif bişey var gibi yaaa inşallah bebektir daha önce de görmüştüm seni hatırladım inşallah bebektir 2 gün daha bekle tekrar yenile testi inşallah bu sefer net çıkar çizgi
RonyaArin Sevimlianne_adayi https://imgyukle.com/i/oQD91t canım Buda benim testim + isareti olması lazm ve silik çıktı ignenin 13.gunu bende iğne etkisi die korkuorm ya
Canim_bebegim40 Sevimlianne_adayi iğne etkisi olabilirde olmayabilir de ben çok gördüm 14 gün geçmeden iğnenin üstünden hamile olanları birkaç gün geçince tekrar yap bence
Sevimlianne_adayi RonyaArin bence hamilesin iğne etkisi yoktu benim ilk çatlama iğnesinde 13 güne kadar etkisizi gitmişti
RonyaArin Sevimlianne_adayi ay hadi inşallah ya sende insallah hamilesindir seni sürekli burda mesajlarda goruyorm ilk defa yazdm Allah gonlune göre versin
Sevimlianne_adayi CansuDRY ilk çatlama iğnesinde benim 10 üncü gün gitmişti ama blm bunda nasıl olacak
Sevimlianne_adayi Powergirls tamam canım akıntılarım çoğalınca yapayım dedim çünkü normalde ilk aşılamada hiç olmamıştı böyle
vuslatim34 Sevimlianne_adayi kız ne ocagı dur hele girmedik yeni yıla 😂 bu arada inşallah hamilesindir canım inşallah sürekli görüyorum postlarını bende 4 senedir bekleyişteyim Allah hepimize nasip etsin
Powergirls Sevimlianne_adayi sen 12.gun falan dene simdi kan versen 3 yada 5 arası cikacak anlamayacaksın yine var mı yok mu 2 3 gün daha bekle yenile testi varsa zaten bundan 1 tik koyu olacak
Powergirls RonyaArin eminim canim 100 de 100 hemde 😁 iğne etkisi değil senin silik olması lazımdı cikmazdi