SemaAykutlu 34+1 haftalık hamileyim son iki saattir belimde geçmeyen bir ağrı ve kasıklarımda batma başladı bebek hareketlerini hissediyorum ama çok korkuyorum erken gelecek diye
Aysenurtsr SemaAykutlu duzenlimi agrilar? Bu tur agrilari hissetmeniz normal ama ne kadar sıklıkla girdigi onemli
Btlblbl SemaAykutlu bende 32 +5 haftaligim karnim asagi indi ve kuculdu karnim kasiklarim da bazen agrio niye boyle oldu bilmiyom 😕
Bihilal SemaAykutlu hiç geçmediyse yalancı sancıdır büyük ihtimalle bu haftalarda oluyo böyle ağrılar
Sinem52 SemaAykutlu canım doğum sancıları belirli aralıklarla ve düzenli olur bunlar yalancı sancilardir merak etme sürekli ağrı olmuyor doğum başlayınca
SemaAykutlu Bihilal inşaallah normal bel ağrısı ayakta kalınca çok oluyordu ama bu farklı oldu kramp tarzında inşaallah yalancı sancıdır
Sinem52 SemaAykutlu rahat ol canım benimde kasiklarimda yanma oluyor ama düzenli olmadığı için umursamıyorum 😉