Ozgrm benim bebiş 34ken 32 görünüyodu. 2 hafta gerilik yüzünden hatta tekrar detaylı ultrasona falan girdim kordonda sorunmu var bebeği besleyemiyorum filan die. Allaha şükür bişey çıkmadı. 34-36 arası yediklerine ek olarak proteini biraz fazla tuttum. 700 gr a yakın almış. Kırmızı et baya fark ettiriyo. Bir de genetik de çok etkili. Canınızı sıkmayın, moralınızı bozmadan beslenmeye devam edin. Sağlıklı olsunda gerisi boş☺️