Merhaba kizlar ben 1 kere yumurta buyutme hapi kullandim sonra 2 kez aşılama yapildi en son olarak da 1 kez tup bebek tedavisi gordum ama tutmadi sonrasinda arastirdim arı sutu ve polen kullandim 2 ay boyunca sabahlari ac karnina balla karistirarak ve etkisini gordum kendiliginden hamile kaldim sakın stres yapmayin siz de araştırın ve kullanin mutlaka poleni zaten normal hayatta da kullanmamiz gereken bir sey. Rabbim size de en hayirli zamanda nasip etsin insallah