Gizemyakar Kizlar merhaba. 15+5 günlük hamileyim. Gece uyurken sürekli bi fenalık geliyor başım dönüyor tansiyonum düşüyor uykudan uyanıyorum. Yaşayan var mı bu durumu.
Anne3434_ Gizemyakar tansiyon problem olabilir bence bi doktora gidip söyleyin tansiyon takibi yaparlar size
Mnvver06 Gizemyakar merhaba benimde öyle oluyor ve sürekli çarpıntım var tansiyonum sürekli 9-6 veya 7-5 çıkıyor düşük tansiyon problemi olabilir
Rabiaydn Gebelıkte tansıyon dusuklugunun olabılecegımı soyluyolar bende 34 haftalarda yasadım normal kabul edıyolar ama kana bakıyolar kansızlık varsa demır baslarlar