21 ocak 2021 de ilk sezeryanımı yaptıktan 2 ay sonra hamile kalınca başladı 9 aylık serüvenim…
Hamileligim çok rahat geçti hiç bulantı vs yaşamadım taaa ki 28.haftaya kadar suyum azaldı ve genital uçuk nedeniyle 10 gün hastanede yattım zor günler geçirdim ve sonunda 24 Aralık günü 38+1 e doğum tarihi verildi Sabah 8 de çıktık ilk önce damar yolu açıldı yatışım yapıldı ameliyathaneye indik ilk önce belden igne yapıldı hiç acımıyor kesinlike damar yolu daha çok acıdı ama bu anestezisyenin uzmanlığına bağlı …sag ayağıma hemen bir elektrik çarpması gibi birşey gelir gelmez ayaklarıma sıcaklık indi sonda takılmış,kesildigimi vs hiç hissetmedim sadece doktorum bebegin kıçından baskı yapıyorum az sonra sesini duyacaksın deyince göğsümde bir baskı hissettim ve o en güzel sesi ağlayışını duydum dünyalara bedeldi…Oğlum Karan 2880gr doğdu ama 2640gr düştü memeyi tutmuyor mama denedim biberon da tutmuyor şu ara şırıngayla besliyorum inşallah düzelir dualarınızı bekliyorum.Tavsiyelere gelecek olursak penye gecelik alın kesinlikle ve bol su için çünkü çok ödem yapıyorsunuz Bir senede 2 sezeryan yaptığım halde bir daha doğursam yine spinal sezeryan olurum çok memnunum kaldim hicbir şekilde baş ağrısı yaşamadim ve çok çabuk ayaklandim..Benim hikayem bukadardı 40 ımız çıkınca spiral taktircam inşallah bir kız ve bir erkek bebekle hayatımıza devam edicez happy moma veda ediyorum hepinizi seviyorum Allah herkese bir avazda kurtulmayı ve bebeklerini sağ salim kucağına almayı nasip etsin bayyyyyyy😃😃😃👋👋😘