Kızlar adetim geçti dün öğle saatlerinde lekelenmem oldu adet oluyorum sandım ama şuana kadar bi tık yok ve arada alt bölgemde sızı karın alt bölgemdede acı hissediyorum bilemedim yerleşme kanamasımı normal şartlarda hiç böyle. Olmadım adetim hep düzenlidir böyle olan varmı