Kbrmoms_ Henüz 6 haftalık hamileyim bulantılarım çok fazla doktorum bu ilacı verdi kullanıpta memnun olanlar var mı iyi gelir mi ?
zynpdmrl Kbrmoms_ bende 7. Haftada başladım sabah 1 tane akşam 2 tane olarak mide bulantımı geçirdi çok rahatlattı beni ilaç bitkisel olduğu için bi zararı yok hatta 40 haftaya kadar kullanlar bile varmış
dermus Kbrmoms_ 6 haftaligim ve bulantilarim basliyor yavas yavas , prilam ilacini oglumda kullanmistim tekrar aldim yatmadan 2 tane icip yatarim yoksa iskence oluyor resmen migde bulantilari.
Burcinirak Kbrmoms_ bende sabah uyanır uyanmaz 1 tane öğlen aç karnına 1 tane akşamda 2 tane şeklinde kullandım bende 2-3 ay.bana faydası oldu
icegul Kbrmoms_ ilk hamilelikte kullandım. Şimdi tekrar kullanıyorum. Çok faydasını gördüm. Hatta bende ertesi güne bile etki ettiği oluyor.
Neseeli Kbrmoms_ benim de 6 haftalıkken başladı 11 haftalığım şu an kullanıyorum ben gece yatarken iki alıyorum yarım gün idare ediyor beni.. sabah içmiyorum içsem belkide tüm gün yeterli olur ama ilaç diye fazla içmiyorum