Makif2112_ Muhasebecih ben 36 da öğrendim zaten bir hafta sonrada dünyaya geldi kilosu azdi diye ilk zamanlar bakimi zor geliyordu sizin daha var
Muhasebecih Ozgrm bence kilosu cok iyi haftasiyla uyumlu. Umarım sağlıkla ilerler gebeliginiz.. Insallah benimkide sizinki gibi sağlıkla ilerler
Ozgrm Muhasebecih ama doktorum 1 haftalık karın çevresi gelişim geriliği vr diyor kilosu az minyon olack diyor kaç haftadn beridir devam ediyor gerilik Allahtan artmıyor
Makif2112_ Muhasebecih çok şükür iyi şuan ilk doğduğunda elleri ve vücudun da morarmalar oldu o bizi cok korkutmustu oda geçti cok şükür