Elifinannesi_ 38+5 haftalığım kızlar açılmanız var mı ? Benim bugünkü muayenede 2 cm açıklığım olduğunu söylediler. Açılma ilerlemesi için ne yapsam sizce ? 🤭
Laleozkan_09 Elifinannesi_ 32 deyken 1 cm vardı. 38 olduk dün muayenem vardı gittim açılmam var ama kaç cm olduğunu söylemedi. Merdiven çıkmak, yürüyüş yapmak , eşle ilişkiye girmekte açılmayı tetikliyormuş hayırlısyla gelsin yavrularımız 🥰❤️🙏🏻
ByzM Elifinannesi_ gerçi ben 39+1 oldum hepsini deniyorum yapıyorum ama bir faydası yok bebek 1 haftadır kanalda insallah artık gelir
ayseegell Elifinannesi_ 36. Haftadan beri doğum kanalında açıklığımda var başı çok aşağıda her an gelebilir dendi ama gelmiyor 🤦♀️😅 39+2 12 den sonra 3 olacak inat etti bizimki 🙈
Elbruzebru Bende 39+3 ama hala kanala görmemiş pazartesi günü çatı muayenesi olacağım sancımda yok ne yapacağım bilmiyorum 😓😓😓
Bizimminikmucizemiz Elifinannesi_ kanala girdiginde kac gun daha durur ki acaba. Benim bebegim kanala girmis hatta basi cok guzel ilerlemis dedi doktor ama aciklik parmak ucu kdarmis yapmadigim sey kalmadi yuruyus squat hurma.. birde plasenta suyum fazlaymis yoksa suni sanciyla dogum baslatirdim ama suyun hic azalmamis dedi.