Arkadaşlar merhaba ben 26+1gunluk hamileyim ama 1 haftadır sol taraf yani kalbim ağrıyor acile gittim 3 kez ekg ye girdim ama doktor sıkıntı yok gibi duruyor dedi ama sürekli özellikle akşam olunca ağrıyor acaba hamilelikte olabilir mi bebek büyüdüğünden de olabilir demişti doktor…