Kızlar ne yaptıysam olmuyor köftelerimin içi çiğ kalıyor geçen akşam bir hevesle beyti yaptım içi hiç pişmemiş ondan sonra bu akşam kürdan kebabı yaparken köfteleri önden kızarttım altını kısıp 5-6 dakika öyle de pişirdim sonra patlıcana sarıp fırına attım , fırında da en az yarım saat kaldı sofraya bir oturduk yine çipçiğ kalmış😭 var mı bir püf noktası neyi yapamıyorum ki ben