Rzyuckoylglu ben alakası olduğuna inanıyorum herkeste geçerli değil belki ama mesela enfeksiyon sorunu olanlar , çok çabuk üşütüp hasta olanlar kadinsal sorunları olanlar kesinlikle dikkat etmeli çünkü vücut soğuğu en çok ayaklardan alıyor ve tüm organlarimizin ayak parmaklarimizla da bağlantısı var . mesela şöyle düşün bir hamur yoğurdun güzelce mayalansın diye sıcak bir yere koyarsın üstünü örtersin değil mi döllenme de böyle birsey aslında bir nevi mayalanma . bizim komşumuz düşük yaptığında doktor ona kendini sıcak tutmasını söyledi mesela. tabiki bu benim fikrim herkes için geçerli değil bazı hassas insanlar için doğru birşey bence.