12mommy Duygu388 bana fayda etmedi bunlar o kasar derinden öksürüyorum ki takır takır doktor bile cok şaşırdı
Gozde0010 12mommy hala dis icin kullaniyrm b sinifi korkma rahatlikla kullan 6 haftalikkende kulak icin kullandm suan 16 haftamdym dis icin kullaniyrm
caghan_annesi 12mommy valla ben kullandım bi zararı da yok emziren ve hamile anneler için uygunmuş hiç korkmadan kullan
KyrNeriman Bnde suan kullaniyorum 18 haftalik gebeyim bogaz agrisi oksuruk 10 gun bekledim gecsn die bitkisel herseyi yaotm yok gecmiyordu yutkunamiyordm bile mecbur gttm yazdi. Kullaniyorum suan da
kucukhobby-11 12mommy garip bir doktor yeni başlamış sanırım 😁 acil doktorları yeni mezun oluyor genelde. Geçmiş olsun acil şifa dilerim.
SekerAnne 12mommy ben iki kere kullandım ilk gebeliğimde canım , İnan enfeksiyon daha riskli şükür sağlıklı doğdu bebeğim