Dilber1453 bilmiyorumki canım boşuna eşya taşımayayım diye sordum ben görümcemde aynı hastanede doğurmuştu o söylemişti bana prosedür değiştimi diye sordum değişmemiş ne bez ne krem ne çay ne çorba hepsi hastaneden bizim ☺️ Sadece varis çorabınızı alın yanınıza dediler bende onu anlamadım kimi sezeryan doğum yapan arkadaşıma hastanesi giydirmiş kimine giydirmemişler bende bu sıcakta giymek istemiyorum