Kızlar 30.haftaya girdiğimizden beri ıslaklık oluyor hep ama cokta sıcak basıyor beni terliyorum o yüzden de olabilir. Hareket halindeyken oluyor genelde geceleri falan ıslanmıyor. Su mu diye korkuyorum aslında 2 gün sonra kontrolüm var sorucam enfeksiyonum vardi o yuzden de olabilir . Sizde de oluyor mu? Ne zaman doktora danismaliyim