Raem Benim 6 haftalık hamileyken 20 likler şişmişdi ilk 3 ay cekemeyiz demişlerdi sadece antibiyotik vermislerdi augmentin diye . Onu kullandim ağrım sızım geçti . İlk 3 ayınız gectikden sonra tedavini olabilirsin bişey olmaz 3-6 ay arasi yaptırman lazım 6-9 ay arasını onermiyorlar