Herkese merhaba dun normalden ¾ saat sonra yatmıstım sabah da ayjı saatımde uyandım. Hıcbır ıs yapmadım bebeğim bugun cok hareketlıydı. Hareket edıyor bısey mı var dıyoruz etmıyor yıne korkuyoruz. Bu durum başına gelen var mı? Hala hareketlı benımkı erkek bu arada