Merhaba arkadaşlar biraz sancım var belim sıcak böyle karın altı ve bel ağrıyor ama doğum sancısımı bilemedim 3. Gebeliğim hep su ile doğum yaptım doğal sancı bilmiyorum pek
Ne kadar sürer bu şu an geçmedi baya dakikadır. Nasıl anlarım acaba eşim gececi boş yere çağırmak istemem bu şimdi doğum sancısı ise artacak mı sancı