Nsatrkr bende de ilk ay şişer üç aylık gibi durur sonra bi iner 7 aya kadar kimse hamile olduğumu anlamaz. Geçen terlik almaya gittim. Çalışan kıza hastanede giyilecek rahat terlik istiyorum dedim. Abla geçmiş olsun neyiniz var diye sordu. Doğum yapacam dedim. 35 haftalık hamileyim. Aaa abla hiç belli olmuyo sanki botoks yaptıracaksında öyle rahat rahat alışverişini yapıyorsun gibi. Hiç anlamadım falan dedi. 😂😂