benim kahverengi kanamam oldu ve nstde iki gün sancım çıktı erken doğum olabilir diye bebek için pazar-pazartesi akciğer geliştirici iğne yaptılar, ve kasılma azaltıcı ilaç verdiler dün hastane çıkışında da kasılma ve erken doğum riski azaltıcı progestan fitil verdi doktor 1 hafta sonra tekrar gideceğim kontrole. İnş vakitlice doğar baya tedirgin olduk. Sende sancıların dışında birşey varsa doktorunla irtibat halinde ol. Benim açılmam da yoktu ona da baktılar