Sybabyss benim de bazen karnımda bir şeyler çekiliyor, o sırada canımı da yakıyor. Ve yumruk gibi sert bir top oluyor. 30 saniye sonra falan eski haline geri dönüyor. Doktoruma sordum, rahim kasılmasıdır, günde 7-8 kez olana kadar normaldir dedi. Geçmezse ya da daha çok kez olursa sıkıntı oluyormus.
Belki seninki de böyle bir şeydir canım.