Masalmasal2 valla benimkide bebeği zehirler dedi benim çoğu zaman aşıyor ki 140 ı 2.saat hatta 130 Lara anca geliyor benimkinin suyu fazla değil hep iyi çıkıyor doktorum demekki yüksekte fazla kalmıyor seninki düşüşşe geciyordur yoksa suyun çoğalırdı dedi ama yinede erken alacak bebeği 37+3 de