Havvamurat 32 yaşında evlendim, 2 ay sonra kaza ile hamile kaldım. Kaza ile hamile kalmasaydım Biryıl sonra düşünüyordum... suan 38+4 hamileyim 33 yaşındayım... hamilelik boyunca hiçbir sağlık sorunu yaşamadım... bebeğimizde sağlığı gayet iyi... anne olmanın yaşı 35 üstü evt biraz risk taşıyor!!! Okadar kontrole gittim kaç yumurtam olduğunu söylemediler... bir kadının sağlık problemi yoksa, her ay düzenli adet oluyorsa, heryaşta hamile olma ihtimali yüksek... benim yakınımda erken yaşta evlenip tedavi görüp hala hamile kalamayanlar var... hatta kendi arkadaşım evin et kızı,, doğuştan yumurtalıkları zayıf olduğu için normal yoldan hamile kalıyor ama bebek sakat kalıyor... suan çıddı tedavi görüyor ve tek yumurtası var😒😒😒yani demek istediğim herşeyin başı sağlık ...