gonulcelen Havvamurat 28 de evlendim 31 yaşındayım geç mi kaldım 28 hf hamileyim gayet 2. Çocuğu da düşünüyorum 🙄
Sukranerolkaradag Havvamurat ama bunun yaşla pek ilgisi olduğunu sanmıyorum. 19 yaşında da aynı sorunu yaşayan insanlar var. Yaşının geç olduğunu düşünüp kendini strese sokma. 39.unda evlenip ilk denemede hamile kalan insanlar biliyorum.
Havvamurat Sukranerolkaradag tabiki var ama doktor bana belki bir daha anne olamayabikirsin dedi çünkü sadece 7 yumurtam vardı
Nilemyus Sukranerolkaradag Havvamurat merhaba arkadaşlar ben 33 yaşımda evlendim. 2 ay sonra hamile kaldım. 34 yaşımda ilk çocuğumu dünyaya getirdim. Normal doğum ve kolay oldu. Şimdi 40 yaşındayım ikinci oğluma hamileyim. Gayet güzel ve rahat bir hamilelik geçiriyorum. 36. Haftadayım. Bu işlerin yaşla değil beden sağlığıyla alakası var bence.
Sukranerolkaradag Havvamurat Bu bebeğinizi sağ salim alın kucağınıza. İdeal evlilik ya da annelik yaşı yoktur i. Herkes şartları ve imkanları doğrultusunda evlilik ve çocuğa karar veriyor. Ben de 28 yaşına girdim ama ancak evliliğe zaman geldi. Belki çok daha erken evlenseydin yine aynı sorunu yaşayacaktın. Hem ikinci için de geç değil tüp ya da normal Bebek sahibi olmak için.
Aysenurtsr Havvamurat neden gec evlenip gec gebelik olsun ki? 27 yasimda evlendim 30 yasindayim bi iki haftaya dogum olucak obur ay 31 yasinda olucam, ve en guzel zaman ve yastayim anne olmak icin.
ozgeya En ideal anne olma yaşı,kişinin kendini anneliğe hazır hissettiği yaştır. Ben mesela hayatım boyunca erken evlilik yapmak istemedim.Evlilik de aynı şekilde,kendini hazır hissettiğinde olması gereken birşey.ben 28 yaşında evlendim.31 yaşında da hamileyim ve geç olduğunu düşünmüyorum.Kendimi hazır hissettiğimde oldu çünkü çok şükür.
Bebikimm Havvamurat hayır tabiki de ayıp değil, beni yanlış anladınız.. Hani ileri yaşta evlenenler çocuk sahibi olamaz, olsa da tüp bebekle olur diyenler var, ondan öyle dedim. Yoksa asla tüp bebekle bebek sahibi olmak ne ayıptır ne de başka bişey..
Havvamurat Bebikimm ben 28 yaşında evlendim 6 aylık evliyken tüp bebek tedavisine başladım hemen tuttu şükür ama erken menepoza girecekmisim o yüzden 29 ilk gebelik için bana göre geç
SilanBalbaros Havvamurat 33 te evlendim 34 de kızım doğdu şimdi 38 im oğluşum olacak 🙂 Yaşı problem etmeyin. Allah sağlık versin 🍀
Havvamurat pamuk_anne şaka değil 29 yaşında ilk gebeligim ve erken menepoza gireceğini söyledi doktor
Secilk Havvamurat millet emeklilikte çocuk yapiyo artık tüp bebekle 28 geç degilki 30 genç 35 orta 40 yaş üstü geç hamilelik bence
Hatunnn Havvamurat bnce gayet normal bi yaş bn asil su 20 yasinda doguranlari anlayamiyorumm, okuldu is hyatiydi derken insanin kendini oturtmasi zaten bi 25 oluyor ee anca yani
Denizpekdal Ben 32 yaşında evlendim yani geçen sene. İlk bebeğime hamileyim 28 haftalık olduk. Erken geç Allah ne zaman kısmet ederse o zaman oluyor. Öyle istemekle yaşla olmuyor valla.
Tosbik Havvamurat hayir bence sizin yaşınız cok normal. Başlığa bakinca bende 40üzeri falan sandim. Ilahi 😂
aysbuk2baby Havvamurat 29 geç bi yaş değil ki, başlığı okuyunca 40-45 yaşındasınız sandım. Bende 28imde evlendim eylülde 29 olucam. 2019da anne olucam Allah kısmet ederse. Böyle düşünmeyin bence, bu devirde okuyup çalıştığımız için bu yaş normal. 💕💕
Havvamurat aysbuk2baby dışardan normal görünüyor ama jinekolojik muayenede çok geç anne olmuş oluyorum. Çünkü çok azalmış yumurta rezervim bu çocuğa bile tüp bebekle hamile kaldım
Melisa07 Bi an başlığı görünce arkadaşı 40-45 arası sandım . 29 günümüz eğitim ve çalışma şartlarına göre bence çok normal. Zaten 23-24 yaşında anca üniversite bitiyor. E mesleğe başla para kazan , birkaç ülke gez, birkaç hayalini gerçekleştir derken ben de 29 da evlendim . Şuan30um ve 28 haftalık hamileyim. Bana mı normal geliyor bu durum🙄🤔👀
Havvamurat Melisa07 ben de 28 de evlendim ama yumurta rezervim çok çok düşük şu an bile tüple hamileyim
begumge Havvamurat 29 yaşındayım üniversite yüksek lisans bitti iş bul falan derken anca oluyor artık bu işler çevremdeki arkadaşlarımın çoğu hala bekar. 29 geç bir yaş değil hatta erken mi oldu biraz daha beklemeli miyiz diye düşünüyordum ben 😃 yumurta meselesi yaşla ilgili değil ama 45 yaşında çok rahat hamile kalan da var 20 yaşında tüp bebek yaptıran da. Önemli olan kendinizi nasıl hissettiğiniz bence.
Songul42 Havvamurat benim.17 yasimda kizim var suan 36 yasindayim 2. Kizima hamileyim 34 haftaligiz gayet normal bir uas canim hic takilma sen en guzel yas bence