Hayal-123 Merhaba kızlar ben 6+6 hamileyim cok sükür 6+1de kalp atısını duydum sonra benim 5+4 bulantılarım basladı her sabah ama bu sabah bulantı olmadı ve içim hic rahat değil birden mide bulantısı kaybolması beni korkuttu sizlerin basından gecen oldu mu bebeğim iyi midir acaba😔🙏🙏
Hayal-123 Nur_208 cok sükür yok canım ama korkuyorum biraz ilk bebeğim de hic kalp atısı olmamıştı belirtide olmamıştı biraz korktum ya
kizanasiii_ Benim 6. Haftada başlayıp 12. Haftaya girdiğimde birden kesilmişti bende çok korkmuştum bi şey mi oldu acaba diye hemen hastaneye koşmuştum 😅 Çok şükür hiçbir sorun olmadı, zaten birden kesiliyor. Bende öyle olmuştu yani 🥰
Hayal-123 kizanasiii_ İnş bende de bisey olmaz canım bu kadar erken belirti gidince baya korkuyorum olmadı haftaya bir giderim doktorum bir ay sonra gel demisti o zamana kadar dayanamam galiba