Kızlar dün gece mide ağrısından uyuyamadım. Karın büyüdükçe mideye baskı olduğu için ağrı olurmuş ama benim bir türlü geçmedi bugün yine başladı. Gaviscon şurup içtim yok bana mısın demiyor. Neler yaptınız başınıza geldi mi ? Bu kadar uzun sürmesi de hoş değil 😮💨😮💨😮💨