Dennz Bebeğim hiç kilo almamış bu durum ile karşılaşan var mı ? Normal bir şey mi ? Doğumu etkiler mi ?
Asel2520 Dennz hamileliğim son aylarında karşılaştım bu durumla bebeğim 3 kilo doğdu 38. Haftada doğum gerçekleşmişti ama son aylar hep yatış serum ve ciğer geliştirici iğne ile 38 i bulduk
PrensesAnnesi4 Dennz İlk kizimda 36 haftada plesantan yaslanmis dediler bebegin pek beslenemez dediler 38+4 de normal dogum yaptim 2.650 kilo dogdu simdi 3.5 yasinda ♥️😍
Dennz Asel2520 bende şu an 38 haftalık hamileyim inşallah bir sorun olmaz ya. 😞doktorum bişi demedi pek
Kelebekmadam Dennz kaç haftalıksınız benimde 2800 dedi doktorum 35+6 benim haftaya sezeryan var :( benimde az almış dedi
Asel2520 Dennz hiç korkma canım dediğim gibi bizimki 3 kilo doğdu 2.700 e düştü maşallah gayet te sağlıklı bir bebekti hamileliğim hep son haftaları boşuna korkmuşum o kadar evham yapmışım
Dennz PrensesAnnesi4 banada doğumu başlatabiliriz dendi ama sormadım suni sancı ile mi doğurdunuz acaba siz. 😃
PrensesAnnesi4 Dennz Benim sadece camasirimda islaklik vardi gittim hastaneye 4 cm aciklik varmis ama sanci yok su nisan yok bir gun hastanede beklettiler ertesi gunde sanci gelmeyince suni verdiler zaten iki saat sonra dogumum oldu
Papaatyaam_38 33 haftada öğrendim bol et yiyin kaşar süt ceviz benim 10 gün geriden geliyordu plesenta yaşlanması ile 37+4 ‘lere kadar geldik 😊 38. Hafta içinde sezeryan planlayacağız o kendi gelmezse