irem_ekmekci55 Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Bu gün doktor kontrolüne gittik. doktor bebeğimin kalbinde parlak nokta gördü. Perinatolojiye yönlendirdi. 3lü tarama yaptırdı bu gün. 17+1 haftaligim. Daha önce başına gelen oldu mu acaba :(
Evrem2311 irem_ekmekci55 benim de bağırsağında parlama çıktı. Bnde 3 lu ve 4 lu test verdim insallah hiç bir sorun çıkmaz Allah in izniyle. Bnde 16+5 deyim.
poncikveannesii irem_ekmekci55 banada söylendi detaylıda çıktı şu an 25+6 teyim doktor doğumdan önce veya sonra geçer birşey ifade etmiyor dedi kalsiyum birikmesymiş bebeğin organları felan yeni oluştğu için böyle şeyler olabiliyor tek başına olduğu için anlamsız
hklc Benim de bebeğim de 16. Haftada gördü. Hatta detaylı ultrasona gittim yeni orda da gördüler ama tek başına bir şey ifade etmez gecicek dendi.
minikkminik Arkadaşın bebeğinde de kalpte parlaklık çıktı doğuma kadar geçer vs dediler geçmemişti ama doğdu şuan beş aylık şükür bi sıkıntısı yok geçmiş kendiliğinden
irem_ekmekci55 poncikveannesii taramalarda vs risk çıkmadı, yüzde yüz sonuç vermiyor biliyorum ama doktor risk grubunda değilsin demişti. Ense kalınlığı vs de normal çıktı. Bu yazıları okuyunca korkmamam gerektiğini anlıyorum 🙏🏼
poncikveannesii irem_ekmekci55 hiç korkulacak birşey yok bebişimizin sorunu olsa bile onları bırakmycaz ki gönül istiyor sağlıklı olsun tabikide stres daha kötü şeylere yol açar sağlıkla gelsinler
Babylove06 Doğuma kadar geçer en kötü doğumdan sonra geçmiş olcak sakın sıkmayın canınızı her bes kişiden birine bu deniliyo cok skürde düzeliyo içinşz rahat olsun