Minikmucize51- Bende. 37+2 vajinanın üstünde bi ağrı var yürüyemiyorum biyere tutunmadan dün nst girdim sancı çıkmadı ama çok kötüyüm
deniz1911 Bende 37+3 benimde şuan öyle hatta sanırım az az suyum geliyor benim zaten riskiliydi suyum azdi şimdi yavaş yavaş geliyor sanırım