3oglanannesi DnzMhmt ilk gebeliğim ikizdi sol böbreğim de büyüme oldu dr o tarafa çok yatma baskı artmasın dedi ilaç kullandım bide ilerlerse stent takarım dedi ama gerek kalmadı
DnzMhmt 3oglanannesi Bu soruyu sorduktan sonra doktora gittik eşimle.Suan idrar aldı.Sonuc bekliyorum.Sizde nasıl belli oldu.Belirtileri nelerdi ? Doktor kendi ki fark etti ? Süreç nasildi
3oglanannesi DnzMhmt sol tarafa yatınca böbreğim çok ağrıyordu bel ağrısı sandım dr a söyledim neresi tam göster dedi ağrıyan yeri gösterince böbrek orası dedi ultrason da baktı hemen gördü genişlemeyi
DnzMhmt 3oglanannesi Benden sadece idrar aldı Anlamadım.Bobrege bakamaz mıydı yani ? Kültür sonucunu bekliyoruz sanırım idrar yolu enfeksiyonu var dedi.Yoksa sonucun çıkması uzun sürmezdi dedi.Hala sonuç çıkmadı.Bakalim hayirlisi