Betulmtn Bugün aşılama yaptırdım. Kırmızı akıntı geliyor. Dr uma sordum cok korkulacak bisey değil ama başarı sansini düşürür dedi cok canım sıkıldı 😢 Asilamadan sonra kanaması olan var mı?
Muberenay_25 Betulmtn canım bende olmadı ama sakın stres yapma bol bol dua et rabbim gönlüne göre versin inşallah kendini takip et
Happybsrn Betulmtn benim kanamam olmuştu tutmadı, ama burdan başka birinin kanaması olmasına rağmen tutmuştu nasip 😉 inşallah tutar
Betulmtn Happybsrn benim aslında pek kanama gibi değil akıntım kanlı geldi. Simdide yok bikac saattir. Insallaj daha olmaz 🤲