Aslinur Benim sütüm hemen geldi. Çok güzel geçti sezaryenim.
Göğsüm için ne yaptıysam geçmedi acısı. Son olarak zeytinyağı sürdüm ve anında acısı geçti. Kurumasına engel olman lazım kuruyunca hemen yara oluyor.
Ağrı konusunda , elhamdulillah ben hiç ağrı çekmedim desem yeridir. İlk ayağa kalktığım zaman ağrı çektim sadece. Sonra da 1 hafta kadar tek başıma yataktan kalkmak zor oldu. Onun dışında çok rahat geçti. Korkma , pozitif düşün 🤍